Villa Martinson - rum för skrivande

För dig som är anställd som lärare vid Göteborgs universitet och söker lugn och ro för skrivande inom det högskolepedagogiska fältet finns möjlighet att under begränsad tid låna en lägenhet i Villa Martinson i Jonsered.

Att låna lägenheten är kostnadsfritt. Den är belägen nära Jonsereds herrgård och ett naturskönt område nära sjön Aspen.

Återkoppling till PIL-enheten

Du eller ni som lånar lägenheten ska efter lånetiden redovisa/återkoppla det arbete som utförts under lånetiden. Återkopplingen ska antingen ske skriftligen till PIL-enheten eller genom ett seminarium vid enheten, enligt överenskommelse vid lånetillfället.

Är lägenheten ledig?

Se bokningsschemat här (kräver inloggning i TimeEdit)

Utrustning

OBS! Ta med egna sängkläder och handdukar!

Var och en städar efter sig. Det finns tillgång till tvättstuga i huset på samma våningsplan som lägenheten.

Presentation av lägenheten (pdf)

Fullständig inventarieförteckning (pdf)

Om du blir osäker om någonting kan du kontakta Susanne Skyllberg (se kontaktruta).

Transport

Du reser till Villa Martinson med bil, buss eller tåg. Busshållplatsen heter Jons väg. Tågstationen heter Jonsered. Från bussen är det ca 1 km att promenera och från tåget ca 700 meter.

Anmäl ditt intresse!

Vill du låna lägenheten? Gör en intresseanmälan via e-post till Susanne Skyllberg (använd länken nedan). Inkludera följande uppgifter:

• Namn
  • Institution/enhet